Omdat het kan - Reisverslag uit Langa Hoekoe, Suriname van Ella Meems - WaarBenJij.nu Omdat het kan - Reisverslag uit Langa Hoekoe, Suriname van Ella Meems - WaarBenJij.nu

Omdat het kan

Blijf op de hoogte en volg Ella

11 Oktober 2017 | Suriname, Langa Hoekoe

Allereerst wil ik zeggen dat ik het heel fijn vind dat er zoveel mensen reageren. Het doet mij goed. Bedankt allemaal.

• 12 Oktober 2017 - 00:51

Marianne:

Nou, het is gewoon ook leuk om te lezen. Je bent nu in langa hoekoe??

Haha Marianne, nee was gewoon in Paramaribo.
    Ik heb zelfs nog meer geschreven maar zie dat er niet bijstaan.en om de 4 foto's erbij te krijgen ben ik uren bezig geweest. Het gaat gewoon niet altijd zoals de bedoeling is.
    Eerder op de dag lukte het ook niet om een video app gesprek te hebben met Mariël.
    Ik denk dat het allemaal te maken heeft met zeer traag internet.
    De verbinding lukt dan wel maar verder geeft het problemen. En het gebeurd ook dat ik geen verbinding krijg.

• 12 Oktober 2017 - 11:31

Erika:

Nou Marianne, als het bericht nu niet over komt dat weet ik het ook niet meer!!

• 12 Oktober 2017 - 11:59

Ella Meems:

Nou moe

• 13 Oktober 2017 - 02:11

Marianne:

Het is nu idd mij wel duidelijk, ja

• 17 Oktober 2017 - 21:45

Alie:

Wauw Ella. Wat prachtige foto's. En wat een heerlijk verhaal over je uitstapje naar Nickerie! Zo te lezen heb je genoten. Kan ik me ook goed voorstellen. Allemaal prachtige dingen gezien, gedaan en meegemaakt. Heerlijk. Ik heb ook genoten. Van jou en met jou. Mooie afwisseling, werken en uitstapjes. En allebei is het genieten. Houwen zo. Liefs, alie