Omdat het kan - Reisverslag uit Langa Hoekoe, Suriname van Ella Meems - WaarBenJij.nu Omdat het kan - Reisverslag uit Langa Hoekoe, Suriname van Ella Meems - WaarBenJij.nu

Omdat het kan

Blijf op de hoogte en volg Ella

11 Oktober 2017 | Suriname, Langa Hoekoe

Allereerst wil ik zeggen dat ik het heel fijn vind dat er zoveel mensen reageren. Het doet mij goed. Bedankt allemaal.

  • 12 Oktober 2017 - 00:51

    Marianne:

    Nou, het is gewoon ook leuk om te lezen. Je bent nu in langa hoekoe??

  • 12 Oktober 2017 - 11:13

    Ella:

    Haha Marianne, nee was gewoon in Paramaribo.
    Ik heb zelfs nog meer geschreven maar zie dat er niet bijstaan.en om de 4 foto's erbij te krijgen ben ik uren bezig geweest. Het gaat gewoon niet altijd zoals de bedoeling is.
    Eerder op de dag lukte het ook niet om een video app gesprek te hebben met Mariël.
    Ik denk dat het allemaal te maken heeft met zeer traag internet.
    De verbinding lukt dan wel maar verder geeft het problemen. En het gebeurd ook dat ik geen verbinding krijg.
    Ik blijf mijn best doen.
    Gr Ella

  • 12 Oktober 2017 - 11:13

    Ella:

    Haha Marianne, nee was gewoon in Paramaribo.
    Ik heb zelfs nog meer geschreven maar zie dat er niet bijstaan.en om de 4 foto's erbij te krijgen ben ik uren bezig geweest. Het gaat gewoon niet altijd zoals de bedoeling is.
    Eerder op de dag lukte het ook niet om een video app gesprek te hebben met Mariël.
    Ik denk dat het allemaal te maken heeft met zeer traag internet.
    De verbinding lukt dan wel maar verder geeft het problemen. En het gebeurd ook dat ik geen verbinding krijg.
    Ik blijf mijn best doen.
    Gr Ella

  • 12 Oktober 2017 - 11:13

    Ella:

    Haha Marianne, nee was gewoon in Paramaribo.
    Ik heb zelfs nog meer geschreven maar zie dat er niet bijstaan.en om de 4 foto's erbij te krijgen ben ik uren bezig geweest. Het gaat gewoon niet altijd zoals de bedoeling is.
    Eerder op de dag lukte het ook niet om een video app gesprek te hebben met Mariël.
    Ik denk dat het allemaal te maken heeft met zeer traag internet.
    De verbinding lukt dan wel maar verder geeft het problemen. En het gebeurd ook dat ik geen verbinding krijg.
    Ik blijf mijn best doen.
    Gr Ella

  • 12 Oktober 2017 - 11:31

    Erika:

    Nou Marianne, als het bericht nu niet over komt dat weet ik het ook niet meer!!

  • 12 Oktober 2017 - 11:59

    Ella Meems:

    Nou moe

  • 13 Oktober 2017 - 02:11

    Marianne:

    Het is nu idd mij wel duidelijk, ja

  • 17 Oktober 2017 - 21:45

    Alie:

    Wauw Ella. Wat prachtige foto's. En wat een heerlijk verhaal over je uitstapje naar Nickerie! Zo te lezen heb je genoten. Kan ik me ook goed voorstellen. Allemaal prachtige dingen gezien, gedaan en meegemaakt. Heerlijk. Ik heb ook genoten. Van jou en met jou. Mooie afwisseling, werken en uitstapjes. En allebei is het genieten. Houwen zo. Liefs, alie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Langa Hoekoe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2018

Lang geleden

31 December 2017

Einde van het jaar.

16 December 2017

Het lijkt.........

05 December 2017

4 december

20 November 2017

Lang geleden.
Ella

Actief sinds 28 Aug. 2017
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 18842

Voorgaande reizen:

23 September 2017 - 13 Maart 2018

Suriname

28 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

28 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

28 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

28 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: