de reis is begonnen - Reisverslag uit Combe, Angola van Ella Meems - WaarBenJij.nu de reis is begonnen - Reisverslag uit Combe, Angola van Ella Meems - WaarBenJij.nu

de reis is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Ella

24 September 2017 | Angola, Combe

Gister ben ik vertrokken naar Suriname en als het goed is kom ik terug op 14 maart.
Op Schiphol ben ik uitgezwaaid door onze 3 meiden met 3 kleinkinderen en Bert.
Na een rustige vlucht om 15:45 (Surinaamse tijd) geland.
Bij het openen van de deur van het vliegtuig dacht ik aan het advies van collega Madelon: diepe teug lucht nemen. Ik zou de warmte tegemoet gaan maar het viel 100% mee.
Bij de douane moesten we lang wachten maar ach...... onze koffers moesten ook nog uit het vliegtuig komen dus het maakte niet uit.
Douane ging prima, op de koffer moest ik lang wachten maar wat wil je, van meer dan 400 mensen moesten er koffers op de band komen. Gelukkig waren wij het enige vliegtuig die op het vliegveld stond.
Met mijn koffers naar de uitgang gelopen en daar stonden 2 personen mij op de wachten. Zij hadden een foto van mij en ik van1 van hun dus we herkenden elkaar en vervolgens in de auto nog 50 km naar Paramaribo naar huize Betheljada.
Mijn koffers in de slaapkamer voor het komende half jaar. Met 2 anderen naar een geldwisselkantoor( gewoon uit de muur) en de eerste boodschapjes gedaan.
Later op de avond mijn koffers uitgepakt, bed opgemaakt.
Mijn GROTE avontuur is begonnen.

Na een redelijk goede nachtrust vanmorgen al vroeg mijn bed uit. Vandaag is het zondag, een rustdag en dat is het.

  • 24 September 2017 - 21:07

    Hannie:

    Hoi Ella,

    Fijn dat de reis goed is verlopen en dat je bent aangekomen op de plek van bestemming!
    Hopelijk ga je een fijne tijd krijgen.
    Leuk zo op de hoogte te blijven, de e-mail service werkt goed

  • 24 September 2017 - 21:25

    Hermine:

    Hoi Ella,
    Mooi dat de reis goed is gegaan. Ik hoop dat je een leuk huisje hebt
    en dat je er iets gezelligs van kan maken. Hopelijk kun je genieten
    van de warmte. Fijne werkplek gewenst. Hartelijke groeten

  • 24 September 2017 - 21:29

    B&B:

    Hè lekker dat je er nu bent. Zo nieuwsgierig hoe het eruit ziet om je heen.
    Sterkte met wennen en geniet , lekker warm ook

  • 25 September 2017 - 11:02

    Arnaa:

    Hooi tante Ella,
    Fijn dat het een rustige vlucht was. Wij wensen je een fijne tijd en een mooi en nieuw groot avontuur toe!

    Groetjes Scott en Arnaa

  • 25 September 2017 - 13:06

    Hoi Ella:

    Heel fijn dat dat je goed aan bent gekomen Ik hoop dat je een hele fijne tijd daar zult hebben in Suriname Groetjes Hilde Koops

  • 25 September 2017 - 20:27

    Marianne:

    Ha zus, leuk hoor: je eerste verslag uit Suriname van je eerste dag. Ben benieuwd naar de volgende schrijfsels.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Angola, Combe

Suriname

Van 23 sept. 2017 t/m 13-03-2018

Recente Reisverslagen:

30 September 2017

poging 3 vandaag

30 September 2017

28, 29 en 30 september

25 September 2017

verschillende landen

25 September 2017

dag 2

24 September 2017

de reis is begonnen
Ella

Actief sinds 28 Aug. 2017
Verslag gelezen: 1103
Totaal aantal bezoekers 18853

Voorgaande reizen:

23 September 2017 - 13 Maart 2018

Suriname

28 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

28 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

28 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

28 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: